Offline Honeybee.joshgroban

Total Posts Last Post Last Seen Joined
5280 11/13/09 21:07:52 12/09/09 00:36:10 12/17/03
Visitors Now Visitors Today Most Visits Total Visits
0 0 25
06/09/08
1024

Send Supporter Gift

Remove this ad

Write to me Im needy Leave a comment

1
2
3
4
5
Jump
  1. avatar

    emsboo

    User Infostatus offline152 Points

    Why thank you honeybee! How are you doing?

    I was a lurker on this site for ages before finally deciding to join up, so I think I have seen you around. I am so glad to be a part of the family and am already making some awesome friends. Everyone is awesome.

    I love the Sloth from Goonies avi.... had to use it. He's a little different to all the nice Josh avies, but that's just me.

    Look forward to chatting more, hope you have a fabulous day image

    Original comment »

    05/19/09

  2. avatar

    Americanpye

    User Infostatus offline173 Points

    Melissa, I know I've told you a million times, but I'm so happy for you...you and Michael look so wonderful together...I love the video.

    04/29/09

    Reply from Honeybee:
    thank you hon!! :) it's still surreal in a way cause when we met initially, i never expected this to happen lol i thought it would be like:

    "oh hi. ok bye" hahaha

    04/29/09

  3. avatar

    littlecoco

    User Infostatus offline261 Points

    image hahaha, thank you Melissa.
    you look so beautiful in your avi with your boyfriend. image

    Original comment »

    04/26/09

    Reply from Honeybee:
    thank you very much image

    04/27/09

  4. avatar

    revi83

    User Infostatus offline197 Points

    hehe....well, at least he's talking about marriage, which is a good sign considering he's still young but sounds mature.
    Joe was also my first boyfriend for a long term relationship. But yea, you should just enjoy yourself together and take your time.

    I'm getting married on June 25th! I can't believe it's in like two months... it's so unreal...hehe..but I'm excited and stressed 'cause there's still a lot to do.

    Take care
    Revital
    Original comment »

    04/07/09

    Reply from Honeybee:
    June?! oh wooow, right around the corner! you must be giddy and nervous and excited! i can't wait to see what your dress will look like i remember you describing it in ptc. it sounded lovely

    and yes mike can act like a 5 yr old lol (but then again so can i) but when it comes to things that are important and really matter, he can be very serious and mature.
    and joe was your first boyfriend too? or well long relationship wise. mike's my first relationship... period. omg i was amused/slightly embarrassed cause he went out to dinner with my best friend and her boyfriend and she told him: "yeeeah you're her first everything" xD omg. but he's very polite about it, he's lovely. i always worried a guy wouldn't like that, but mike seems to really appreciate and respect that :)

    04/09/09

  5. avatar

    revi83

    User Infostatus offline197 Points

    Hi Mel,

    I LOVE your avatar photo. You and Mike just get cuter together each day ;) So hmm...I know it's way too early to say this, but I think I'm hearing some wedding bells coming your way ;) I'm so happy you found your true love! I know how it feels.

    Revital

    04/07/09

    Reply from Honeybee:
    hey revi! how are you? j?

    haha awww thanks! lol my friend teresa is all "omg you're so cute" hahaha

    i love him, very much and we are very open with one another...but marriage? eeeek image lol you know the hilarious thing is that he's 22 and a guy and HE is the one who brings up marriage...even in subtle ways. but he knows i am in no way ready for that, mostly cause i told him so lol. he's my first boyfriend and jumping into something that big is well too big a thing for me to handle lol just not ready for that step in life you know. so did you guys set a date? or have an idea of when you want to get hitched? :)

    04/07/09

1
2
3
4
5
Jump